"Knutselclub Gendringen"

"Knutselclub Gendringen" is een zelfstandige groep vrijwilligers die creatieve knutselactiviteiten organiseren voor kinderen in de leeftijd van 6-12 jaar. Lijkt dit je leuk dan ben je van harte welkom in het gebouw van Openlucht Theater Engbergen. Onze activiteiten vinden plaats op zaterdag van 14:00 tot 16:00 uur. Voor deze activiteiten wordt een kleine bijdrage gevraagd.

Contact persoon en voor vragen kun je terecht bij Carla Baars 06-51932918

Zaterdag 25 februari gaan wij bakken bij de Knutselclub Gendringen? Wij zitten in gebouw bij Openluchttheater Engbergen aan de Bosweg 5, 7083 AB Voorst Tijd: 14:00 tot 16:00
Entree: €1,- per kind.
Zorg jij voor goede zin, dan zorgen wij voor limonade!
Tot zaterdag.

Vrijwilligers "Knutselclub Gendringen"

Voor het jaar 2024 is de "Knutselclub Gendringen" nog op zoek naar voldoende financiële middelen om de activiteiten te kunnen continueren. Uw financiële bijdrage mag overgemaakt worden op rekening nummer NL 82 RABO 0144 7464 41 van Stichting Gendringen Leefbaar onder vermelding van "Knutselclub Gendringen". Geldt dat op deze manier binnen komt op de rekening van Stichting Gendringen Leefbaar komt in zijn geheel ten goede van de activiteiten van de Knutselclub Gendringen".