Sinterklaasfeest Gendringen 2021

Sinterklaas intocht Gendringen word niet georganiseerd door Stichting Gendringen Leefbaar.

De informatie over de intocht mag en kan hier wel gedeeld worden. Info en mail over intocht 2021 naar gendringenleefbaar@gmail.com

Georganiseerd door Stichting Gendringen Leefbaar.

️Oproep aan alle inwoners van Gendringen met een warm gevoel rondom het sinterklaasfeest

Net als vorig jaar roepen wij iedereen op die het leuk vind om jullie huis op te leuken. Doen jullie mee

Gluurpietjes speurtocht Gendringen 2️021

Knutsel je eigen gluurpietje, Sinterklaas, paard, boot of wat ook maar te maken heeft met Sinterklaas!! Bevestig deze op het raam of deur, of ergens anders, aan het huis zodanig dat het vanaf de straat zichtbaar is. Doen jullie mee stuur dan een mail naar gendringenleefbaar@gmail.com. Wij verwerken jullie aanmeldingen in een overzicht en maken er zo een speurtocht van!

Zo kunnen alle kinderen ouders opa’s en oma’s aan deze speciale speurtocht meedoen en genieten van al het moois dat iedereen gemaakt heeft!!!

Deel dit met je vrienden in ons dorp Gendringen en vraag of zij meedoen en laten zij ook deel nemen aan deze pagina.

Dit is een activiteit van de inwoners van Gendringen voor de inwoners van Gendringen.

Bestuur Stichting Gendringen Leefbaar wenst jullie veel plezier.

Stichting Gendringen Leefbaar zoekt nog mensen die mee willen helpen bij de diverse activiteiten in ons dorp. Aanmelden kan via ons bekende mail adres gendringenleefbaar@gmail.com. Heb je zelf ideeën voor ons dorp dan kun je je natuurlijk ook mailen.