Popkoor 4you Gendringen

Zang

Popkoor 4You uit Gendringen! Wij zijn een enthousiast koor bestaande uit 18 vrouwen en 2 mannen. We zingen popnummers in een eigen jasje, meerstemmig, modern repertoire en met band. Er wordt met solisten, in groepjes en met het hele koor, meestal vijfstemmig, gezongen. Onze doelen zijn plezier, kwaliteit, meerstemmige samenzang, jaarlijks concert en divers repertoire onder de knie krijgen! Dit alles onder begeleiding van onze enthousiaste dirigent Dennis Weelink.

Ons doel

Ons koor - is net als vele verenigingen - ook getroffen door het coronavirus. Ons ledenaantal is geslonken, onze optredens zijn gedaald tot nul en ons jubileumconcert voor ons 12 1/2 jarig bestaan hebben we ook moeten cancelen. Graag willen we dit wel doorzetten maar dan voor ons 15 jarig bestaan.