"Blije Kinderen Gendringen"

"Blije Kinderen Gendringen" is een zelfstandige

groep vrijwilligers die zich inzetten voor de

kinderen in de leeftijdsgroep van de basisschool.

De groep bestaat uit een aantal dames die

meedenken en werken om de doelen van de

groep te realiseren.

Contact persoon en voor vragen kun je terecht bij

Petra Haverdil, Prins Hendriklaan 18, Gendringen

Dorpsgenoten. Nu de energieprijzen, voedselprijzen en de inflatie als een juk op menigeens schouders drukken zien we ook in ons dorp problemen uitdijen. Financieel zal het moeilijk worden en dan vallen kinderen ook terug in hun "normale " leven.

We hebben met een groep dames het plan opgevat om te proberen dit een beetje op te vangen. Vooral nu dadelijk de vakantieperiode aanbreekt willen we graag proberen om deze periode voor de ouders en kinderen die het zo nodig hebben het iets aangenamer te maken. Uiteraard samen met JULLIE! We hebben inmiddels al 30 rieten mandjes gekregen die we gaan vullen. We zoeken nog keurig, nette, schone, complete spelletjes, puzzels, maar ook boekjes. Want lezen is natuurlijk een geweldig leerzaam en aangenaam tijdverdrijf. Kort voor de zomervakantie willen we dit aan de kinderen overhandigen, zodat ze zich niet hoeven te vervelen.

Wij doen al veel maar vragen U ook om eventueel een geldelijke bijdrage op de bankrekening van Stichting Gendringen Leefbaar te storten t.n.v. Blije Kinderen Gendringen.

REKENINGNUMMER is NL 82 RABO 0144 7464 41. Wij zullen dit geld gebruiken om kinderen uit ONS dorp de kans te geven deel te nemen aan activiteiten die in ons dorp georganiseerd worden, zonder dat ze gehinderd worden door beperkte budgetten in het gezin.

Samen kunnen we zorgen dat iedereen een fijne zomervakantie tegemoet kan zien.

Met vriendelijke groeten team Blije Kinderen Gendringen, wij wensen U uiteraard ook een fijne zomervakantie.

Contact persoon en voor vragen kun je terecht bij

Petra Haverdil, Prins Hendriklaan 18, Gendringen.

Gendringen, maart 2023.

De vrijwilligers van de groep "Blije Kinderen Gendringen" hebben gemerkt dat het leven steeds duurder wordt voor iedereen. Steeds meer mensen zullen zich om financiële reden noodgedwongen moeten aanpassen in hun levensstijl.

Omdat het leven steeds duurder wordt en er steeds meer mensen zullen zijn die niet op vakantie kunnen, hebben wij het idee opgevat om voor de zomervakantie de kinderen die het nodig hebben iets te doen toekomen.

We zijn op dit moment met 6 dames een groep begonnen onder de naam "Blije Kinderen Gendringen". De dames die ons helpen staan volop in het dorp en weten van knelpunten. Inmiddels kunnen we U vertellen dat we vanaf 1Juni graag spelletjes, puzzels, boekjes en buitenspeelgoed en dergelijke willen inzamelen om een leuk pakket te maken voor de vakantieperiode. Uiteraard netjes heel en compleet!! Kijk eens even tijdens het opruimen of er iets is wat wij kunnen gebruiken, we zouden U er dankbaar voor zijn.

In de komende weken gaan we nog gesprekken aan en de plannen verder uitwerken om samen de kinderen een fijne zomervakantie te geven.

Voor nu willen wij U vragen of U nog rieten mandjes hebt staan (van een bier-cadeau of een fruitmand) gooi ze AUB NIET weg, maar breng ze naar Prins Hendriklaan 18.

Zet ze gewoon voor de deur en wij gaan ze te zijner tijd vullen, om ze daarna uit te delen ‼️‼️

Voor nu alvast bedankt en als we vorderingen maken houden we U natuurlijk op de hoogte via de groep.

"Blije Kinderen in Gendringen".

Gendringen, februari 2023

Om de activiteiten en ideeën te kunnen uitwerken en uitvoeren, kunnen wij hulp gebruiken. Hulp kan op veel manieren, maar als het om een financiële bijdrage gaat dan kan er geld overgemaakt worden op rekening nummer NL 82 RABO 0144 7464 41 van Stichting Gendringen Leefbaar onder vermelding van "Blije Kinderen Gendringen". Geldt dat op deze manier binnen komt op de rekening van Stichting Gendringen Leefbaar komt in zijn geheel ten goede van de activiteiten van de "Blije Kinderen Gendringen".