Stichting Gendringen Leefbaar stelt met plezier ruimte ter beschikking aan de seniorenbond. De inhoud van deze pagina en eventuele subpagina's verschijnt uitsluitend onder de verantwoordelijkheid van de seniorenbond.

Gendringenaren

N.a.v. de bijeenkomst over de toekomstvisie gistereavond is er gebleken dat nog meer samen werken een must is om ons dorp leefbaar te houden en te maken.

Om dit te bewerkstelligen kunnen verenigingen en mensen die in ons dorp iets willen organiseren dit op de site van Stichting Gendringen Leefbaar zetten. Zodat onze dorpelingen daar notie van kunnen nemen.

Uiteraard is het ook belangrijk om te kijken of er niet dubbel op een datum georganiseerd wordt.

Zo weet iedereen wat er te doen is en kunnen betrokkenen onderling overleggen. Het mail adres is stichtinggendringen@hotmail.com

Mvg Stichting Gendringen Leefbaar

De plannen en tekening liggen er. Het nieuwe MMPstaat gepland voor medio zomer 2020.

In het gebouw komen 45 grotere appartementen van ca. 60 m2. Hiervan zijn er 20 voor Azora en 25 voor Wonion waarvan wederom 14 aan Estinea verhuurd worden. Daarnaast zijn er 26 kleinere appartementen van ca. 40 m2. Deze zijn verdeeld in twee groepen PG respectievelijk 8 en 9 appartementen en nog 9 platsen ELV.

De PG groepen zijn gehuisvest op de begane grond en hebben beiden een eigen huiskamer en een buitenruimte met afgesloten tuindeel.  Op de begane grond is ook de hoofdentree met naast gelegen het Grand Cafe en multifunctionele ruimten. Nabij de hoofdentree liggen ook de welnessruimte en de winkel. De grootere appartementen van Azora zin gehuistvest op de tweede en derde bouwlaag en zijn alle voorzien van een balkon. Op de derde bouwlaag zijn ook de ELV appartementen gesiteerd.

Leuke plannen- maar eerst wordt nog door de Meeuw uit Oirschot een tijdelijke huisversting met 72 plaatsen [32 PG en 40 somatiek] aan de Bongerdstraat in Ulft gebouwd om deze plannen te kunnen realiseren. De tijdelijke huisversting is eind november 2018 klaar is en de bewoners van het huidige MMP gaan dan hier naar toe verhuizen. In Januari 2019 beginnen de sloopwerkzaamheden en we hopen medio zomer 2020 het nieuwe MMP te kunnem gebruiken.